Agentura Young & Rubicam získá v mezinárodní soutěži Clio Awards bronzová ocenění za reklamní práce pro Českou spořitelnu a dnes již neexistující časopis Newsweek, které letos v létě uspěly i na největším světovém komunikačním festivalu v soutěži Cannes Lions. V Cannes dostala pražská Young & Rubicam za Newsweek zlato a stříbro v kategorii Print & Publishing a stříbro v kategorii rozhlasové reklamy. V Americe reklama pro Českou spořitelnu postoupila do finále v prestižní kategorii televizních spotů. Za emotivní příběh dětského neurologa a terapeuta profesora Václava Vojty z kampaně Když ve vás někdo věří, dokážete víc, který Y&R připravila pro Českou spořitelnu v produkci Boogie Films, převezmou tvůrci na slavnostním galavečeru, který se bude konat v New Yorku ve středu 27. září, bronzové ocenění. „Náš komunikační koncept je postavený na skutečných příbězích lidí a organizací, kterým pomáháme realizovat jejich projekty a sny, ať už prostřednictvím našich produktů nebo finančními příspěvky partnerským neziskovým organizacím,“ řekla k tomu marketingová ředitelka Spořitelny Monika Hovorková. „Těší nás dělat práci, která nejenže funguje, ale navíc víří stojaté vody české reklamy a nastavuje laťku i v mezinárodním měřítku,“ komentovala úspěch spotu kreativní ředitelka agentury Tereza Svěráková. Clio Awards byly založeny už v roce 1959. Dnes jsou stále jednou z nejprestižnějších mezinárodních soutěží kreativní komunikace.
Y&R na Clio Awards získá bronzy za práce pro Newsweek a za spot o profesoru Vojtovi, který by se letos dožil sta let.