Nedošel jsem takhle daleko jen proto, abych došel takhle daleko. Tenhle komický „motivační“ citát proslavil na internetu dvacetiletého „progresivního social media marketéra“ Jana Plavce, který se společně s kamarádem Mikem Pánem ujal předvolebního marketingu vzkříšené politické strany ODA. Těžko říct, co to miliardáře Pavla Sehnala, který stranu financuje, vlastně napadlo. Jestli to byla zoufalá snaha dohnat ujíždějící vlak předvolební propagace, nebo podivný pokus přiblížit se mladým. Padesátník Sehnal se nechal natáčet ve svém aquaparku, jak dovádí s youtuberem v bazénech a u toho s ním rozebírá politická témata. Mike Pán, který je známý svými konflikty s městskou a dopravní policií, měl podle Sehnala sloužit jako návnada pro mladé kandidáty, aby se ucházeli o místa ve sněmovně v barvách ODA. Šéf strany youtuberovo dosavadní kontroverzní vystupování hájil. Zároveň ze stránek ODA mizely negativní komentáře a celkově šlo o další případ, jak propagaci na sítích nepojímat. V době uzávěrky tohoto vydání už ODA dospěla do fáze, kdy začala diskutující na své facebookové stránce urážet a zpochybňovat jejich osobní profily. Digitální politický marketing ODA opravdu „došel takhle daleko“. A pak že v těch motivačních citátech není ukrytá hluboká pravda!
Filip Rožánek
šéfredaktor
Tiskové zprávy, náměty a ohlasy posílejte na [email protected].