Reklama
Megaboard

Vychytávky s oblečením jsou tahákem sledovanosti

Máte málo místa ve skříni a hledáte návod, jak do ní efektivně uspořádat všechno své oblečení? Očividně v tom nejste sami. Facebookový magazín Blossom publikoval na této síti minutu a půl dlouhé video s rekordní sledovaností, které přitom neukazuje nic jiného, než jak pomocí různých fíglů ušetřit místo na věšáku nebo jak přehledně roztřídit ponožky. Magazín je jedním z projektů vydavatelské společnosti First Media, která veškerý internetový obsah vyrábí jenom pro sociální sítě a drží se zásady, že jeho šíření nikdy nepodporuje placenou reklamou. Cílí přitom na mladé maminky z řad mileniálek, pro které je nejpraktičtější číst zprávy a pouštět videa na chytrém telefonu. Popularita Blossomu i dalších stránek je založena nejen na návodech ulehčujících život, ale také na tipech pro péči o děti a receptech.

V době uzávěrky tohoto vydání mělo facebookové video přes 383 milionů zhlédnutí a sdílelo ho více než 12 milionů uživatelů. Velký úspěch mají i ostatní klipy z produkce Blossomu. Jsou celosvětově srozumitelné a uzpůsobené přesně pro obrazovku telefonu.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

ROI
Jan Nízky, A+Manual
KFC Bukurešť

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále