Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Téma: Česká pošta chce zlepšit vnímání svých služeb. Najala exsuperstar Juliána Záhorovského a spustila vlastní YouTube kanál. Úspěch ale zatím nesklízí.

Yasser Juice Arafat Jaký dává smysl, aby Česká pošta měla svůj pseudo YouTube kanál? Radši zajistěte, aby pošťačky pokaždé zvonily, a ne že rovnou házejí lístek o nezastižení adresáta a já jako dement musel na poštu, i když jsem celý den byl doma a čekal na balík…

Zdeněk Nešpor Super! Video si budu pouštět vždycky ráno před snídaní. Budu mít jistotu, že nic horšího a hloupějšího mě ten den nepotká.

Vojtěch Rademacher Česká pošta spustila YouTube kanál stejně rychle, jako posílá balíky. Je ještě čemu se divit?

Reklama
ČEZ

Chatbot Prague Dobrý den, mohli byste natočit, jak se balíky rozbíjejí po cestě? Děkuji

Huy Trieu Quang Řekl bych vám vtip o České poště, ale nevím, jestli vám dojde.

Petr Janáček Dobrý den, poradil bych vám tohle: Zvyšte ceny služeb alespoň o 50 %, zaplaťte dobře své zaměstnance, přestaňte je přetěžovat a hlavně si podržte kvalitní lidi. Zlepšete kvalitu poštovních a doručovacích služeb a přestaňte na pobočkách prodávat nesmysly, jako jsou stírací losy, časopisy a bůhvíco ještě. Zkrátka, začněte už konečně dělat to, co dělat máte.

Richard Kutěj Chybí tomu vtip, nápad, a dokonce to ani není trendy, i když by to tak moc chtělo být. Ale aspoň nám nelžou. Tohle jsou oni.

Jan Kozubík Kdo vám dělá marketing? Nějaký blázen z Bohnic, ne?

Michal Chlup Marketingová škola Dominika Haška.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)