Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

S tyčinkou Corny vám vlak neujede

Až do konce září bude lidem vyrážejícím z pražského hlavního nádraží svítit na cestu reklama na tyčinky Corny. Vedle sebe jsou vizuály se třemi sděleními. Vizuální podoba a claim „do práce o prázdninách“ pochází z interních zdrojů firmy Hero, pod kterou značka Corny patří. Slogany „návštěva u milovaných rodičů“ a hodnocený „odjezd za 2 minuty“ je z dílny Comtech Can. „Tato komunikace je k vidění jen v Praze. Byla vytvořena na míru prostoru, ve kterém se nachází reklama i případný zákazník,“ vysvětlil pro MAM Marek Gold, category manager společnosti Hero. Zpříjemní reklama čekání na zpožděné vlaky?

Když vám jede za dvě minuty vlak, je tento poutač asi poslední věc, co si získá vaši pozornost. Na druhou stranu produktem v hlavní roli nic nezkazíte a nikoho neurazíte. Předpokládám, že i deadline byl dvě minuty.

Matěj Masařík, copywriter, Made by Vaculik

Reklama
ČEZ

Corny na cesty? Asi by mě to nenapadlo, až po zhlédnutí reklamy. Přidal bych informaci, kde na hlaváku koupit.

Michal Míka, account director, McCann Prague

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)