Až do konce září bude lidem vyrážejícím z pražského hlavního nádraží svítit na cestu reklama na tyčinky Corny. Vedle sebe jsou vizuály se třemi sděleními. Vizuální podoba a claim „do práce o prázdninách“ pochází z interních zdrojů firmy Hero, pod kterou značka Corny patří. Slogany „návštěva u milovaných rodičů“ a hodnocený „odjezd za 2 minuty“ je z dílny Comtech Can. „Tato komunikace je k vidění jen v Praze. Byla vytvořena na míru prostoru, ve kterém se nachází reklama i případný zákazník,“ vysvětlil pro MAM Marek Gold, category manager společnosti Hero. Zpříjemní reklama čekání na zpožděné vlaky?
Když vám jede za dvě minuty vlak, je tento poutač asi poslední věc, co si získá vaši pozornost. Na druhou stranu produktem v hlavní roli nic nezkazíte a nikoho neurazíte. Předpokládám, že i deadline byl dvě minuty.
Matěj Masařík, copywriter, Made by Vaculik
Corny na cesty? Asi by mě to nenapadlo, až po zhlédnutí reklamy. Přidal bych informaci, kde na hlaváku koupit.
Michal Míka, account director, McCann Prague