Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Reebok spojil obchod a tělocvičnu

Čím více jsi fit, tím větší dostaneš slevu… Musíš to ale dokázat!“ hlásí nápis na ceduli v Reebok Experience Store. Tento pop-up obchod byl otevřen 24. července v pražské Galerii Mánes a lidé ho zde najdou až do začátku září. Za tu dobu budou moci zájemci navštívit desítky sportovních tréninků. To vše vzniklo s jediným cílem – podpořit prodeje sportovního vybavení značky Reebok.

Hlavní myšlenkou při instalaci netradiční prodejny bylo umožnit lidem zatrénovat si ve výjimečném prostoru Galerie Mánes a zároveň si vyzkoušet sporty, které jsou se značkou spojené. Patří mezi ně nové cvičební metody CrossFit a Les Mills, ale i běh, bojové sporty nebo hodiny jógy.

Při vedení kurzů se vystřídá řada trenérů a zájemci si mají pro jistotu své místo na cvičení rezervovat předem pomocí on-line systému. Reebok chce podle slov svého brand activation managera Patrika Kubečky tímto způsobem budovat svou image a zlepšit povědomí o značce.

Reklama
Abovalve

Přímo v prostorách Reebok Experience Store je ve spolupráci s prodejcem A3 Sport vystaveno sportovní oblečení, které si zákazníci mohou vyzkoušet a zakoupit. Když se zúčastní cvičení, mohou dostat slevu na nákup. Ta se podle náročnosti tréninku pohybuje v rozmezí od 10 do 30 procent. Součástí prodejny je odpočinková zóna, ve které se mohou účastníci občerstvit.

Inspirace i z Polska a Itálie

Maloobchodním partnerem nového pop-upu je zmiňovaný řetězec A3 Sport, samotná značka Reebok, která patří pod skupinu Adidas Group, totiž u nás nemá vlastní kamenné obchody.

„O kreativu, produkci a organizaci se stará eventová a aktivační agentura MKMA, která návrhy interiéru konzultovala se studiem Olaf. Nábytek pro chill-out zónu zapůjčila společnost Ton, freshbar zajišťuje CountryLife,“ dodává Patrik Kubečka.

Současný projekt vznikl na základě dosavadních zkušeností značky u nás i v zahraničí. „Jednou z nich je projekt venkovní tělocvičny Be More Human Tour, kterou jsme realizovali v minulých dvou letech,“ zmiňuje Kubečka.

Dalšími inspiračními zdroji byly projekt Pop-Up Store, který se uskutečnil loni v létě ve Varšavě na venkovní ploše nákupního centra Złote Tarasy a italský event Reebok Experience, jenž se konal loni v prosinci v Miláně.

Součástí otevření Reebok Experience Store byla ukázka jednoho ze cvičení.
Foto: Reebok

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-48

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Forum Media_novy-web-otvirak (6)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)