Přitáhnou řízky nové pracovníky?

Tak jako další firmy se i internetový obchod Mall.cz snaží najít nové zaměstnance. Kampaň běží v srpnu ve třech provedeních, zejména na okraji Prahy. Firma má pronajaté metrorámečky, window boardy na autobusech a A1 plakáty na zastávkách. Až 28 tisíc na výplatní pásce, obědy za dvacku a vidina řízku každý čtvrtek. Může to fungovat?

Pochybuji, že nahlédli do potřeb skladníků. Jednostranně „hledají“ lidi, ne stroje (jak to myslí?) a nabízí jen peníze. A spousta dalších drobných chyb.

Petr Hovorka, managing partner, BrandBakers

Vizuál je jednoduchý, čistý, header „lidi, ne stroje“ skvělý. V chladných strojových odrážkách pak ale lidskost úplně chybí. Řízek je pokus to změnit, který ale nakonec nesedí. Reklama cílovou skupinu zřejmě přesvědčí, značku neposílí.

Jana Samšuková, employer branding executive, KPMG ČR

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia