Tak jako další firmy se i internetový obchod Mall.cz snaží najít nové zaměstnance. Kampaň běží v srpnu ve třech provedeních, zejména na okraji Prahy. Firma má pronajaté metrorámečky, window boardy na autobusech a A1 plakáty na zastávkách. Až 28 tisíc na výplatní pásce, obědy za dvacku a vidina řízku každý čtvrtek. Může to fungovat?
Pochybuji, že nahlédli do potřeb skladníků. Jednostranně „hledají“ lidi, ne stroje (jak to myslí?) a nabízí jen peníze. A spousta dalších drobných chyb.
Petr Hovorka, managing partner, BrandBakers
Vizuál je jednoduchý, čistý, header „lidi, ne stroje“ skvělý. V chladných strojových odrážkách pak ale lidskost úplně chybí. Řízek je pokus to změnit, který ale nakonec nesedí. Reklama cílovou skupinu zřejmě přesvědčí, značku neposílí.
Jana Samšuková, employer branding executive, KPMG ČR