Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Přitáhnou řízky nové pracovníky?

Tak jako další firmy se i internetový obchod Mall.cz snaží najít nové zaměstnance. Kampaň běží v srpnu ve třech provedeních, zejména na okraji Prahy. Firma má pronajaté metrorámečky, window boardy na autobusech a A1 plakáty na zastávkách. Až 28 tisíc na výplatní pásce, obědy za dvacku a vidina řízku každý čtvrtek. Může to fungovat?

Pochybuji, že nahlédli do potřeb skladníků. Jednostranně „hledají“ lidi, ne stroje (jak to myslí?) a nabízí jen peníze. A spousta dalších drobných chyb.

Petr Hovorka, managing partner, BrandBakers

Reklama
Know

Vizuál je jednoduchý, čistý, header „lidi, ne stroje“ skvělý. V chladných strojových odrážkách pak ale lidskost úplně chybí. Řízek je pokus to změnit, který ale nakonec nesedí. Reklama cílovou skupinu zřejmě přesvědčí, značku neposílí.

Jana Samšuková, employer branding executive, KPMG ČR

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)