Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Nákupu léků rozumí hlavně ženy

Tento týden se věnujeme tématu nákupu a užívání volně prodejných léčiv. Zajímalo nás, jaká část české on-line populace volně prodejná léčiva kupuje, a pokud je nekupuje, zda tak někdo činí místo nich. Devět lidí z 10 v on-line populaci 18-60 let uvedlo, že alespoň občas užívá nějaký volně prodejný lék nebo léčivý přípravek. Celkově si těsná většina respondentů kupuje prakticky výhradně sama, necelá třetina si kupuje sama polovinu až tři čtvrtiny těchto výrobků. Pokud se podíváme na rozdíl mezi pohlavími, dvě třetiny žen, které si něco kupují, uvedly, že si všechny nebo téměř všechny tyto léky/léčivé přípravky kupují samy, zatímco u mužů je to pouze polovina. Mužům tyto přípravky a léky velmi často kupují jejich partnerky či manželky. Když se podíváme ještě na další kupující, tak dvěma třetinám mužů některý z výše uvedených produktů kupují ženy z jejich rodiny (tedy nejen manželky/partnerky, ale i dcery nebo matky), naopak u žen jen třetině některý výrobek kupují muži z rodiny.

Snapshots je unikátní on-line systém k rychlému získávání aktuálních informací z trhu. Data jsou zjišťována pravidelně každý měsíc na reprezentativním panelu internetové populace ČR na vzorku 500 lidí ve věku 18-60 let. V případě zájmu o bližší informace napište na [email protected].

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)