V uplynulém týdnu uspořádala společnost JCDecaux třetí ročník sbírkové akce pro Armádu spásy. Svými dvěma vizuály tentokrát vyzývala obyvatele Prahy k darování čisticích prostředků, hygienických potřeb a obvazového materiálu. Lidé je mohli nosit na sběrná místa u zastávek metra Náměstí Míru, Luka, Vysočanská, Dejvická a Pankrác. Citylightů jsme si všimli například u Vinohradské vodárny. Je takové kreativní řešení správná cesta?
Jednoduchý vizuál, obdobná exekuce ale byla už párkrát viděna. Plusové body za headline a trochu jiné pojetí tématu pomoci potřebným. Vadou na kráse je neexistující uvedený web.
Jakub Kesl, project director, Loosers
Kdo chce za toto pochvalu, ať se neptá textaře, nýbrž zubaře. Nevěřím, že lidé budou pomáhat, když jim řekneme, ať si vyčistí zoubky a jdou si lehnout. Ale líbí se mi, že to je bez citového vydírání.
Jakub Krčík, senior copywriter, Ogilvy & Mather Prague