Máte pastu navíc?

V uplynulém týdnu uspořádala společnost JCDecaux třetí ročník sbírkové akce pro Armádu spásy. Svými dvěma vizuály tentokrát vyzývala obyvatele Prahy k darování čisticích prostředků, hygienických potřeb a obvazového materiálu. Lidé je mohli nosit na sběrná místa u zastávek metra Náměstí Míru, Luka, Vysočanská, Dejvická a Pankrác. Citylightů jsme si všimli například u Vinohradské vodárny. Je takové kreativní řešení správná cesta?

Jednoduchý vizuál, obdobná exekuce ale byla už párkrát viděna. Plusové body za headline a trochu jiné pojetí tématu pomoci potřebným. Vadou na kráse je neexistující uvedený web.

Jakub Kesl, project director, Loosers

Kdo chce za toto pochvalu, ať se neptá textaře, nýbrž zubaře. Nevěřím, že lidé budou pomáhat, když jim řekneme, ať si vyčistí zoubky a jdou si lehnout. Ale líbí se mi, že to je bez citového vydírání.

Jakub Krčík, senior copywriter, Ogilvy & Mather Prague

Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu

MAM Exkluzivně v časopise

Kosta Schneider_Publicis Groupe_Credits Matouš Bláha, Publicis Groupe_2
Paul Holmes Forum Media
NORA
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk