Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Influenceři můžou dodávat obsah pro váš Instagram. Vybírejte ale pečlivě

Chcete na firemním Instagramu líbivé a různorodé fotografie? Jednou z možností je obsah od lidí, kteří mají zajímavý a úspěšný osobní účet. Ti pak dodávají materiál, který značka následně publikuje pod svým jménem. Například firma Tchibo využívá obsah od influencerů z Tchibo blogu na svém Instagramu a Facebooku.

„Influencery využíváme například pro dodávání obsahu pro český instagramový účet značky Philips,“ potvrzuje Jakub Mařík, obsahový kurátor agentury Bubble.

„Takové příspěvky vypadají autenticky. Jsou focené doma u fotografa s jeho vlastními rekvizitami. Kdybychom něco podobného chtěli vytvořit v ateliéru, bylo by to produkčně náročnější a dražší,“ vysvětluje Mařík.

Reklama
ČEZ

Při spolupráci s dodavateli obsahu je podle něj klíčem k úspěchu vybrat si kvalitní a spolehlivé influencery a dát jim svobodu. Agentura by ovšem měla mít nad celým účtem značky dohled, aby si stále držel jednotný styl.

Petr Andrýsek, šéf agentury Socialsharks, ale upozorňuje, že takto k úspoře dojít nemusí: „Je nutné počítat s náklady na projektový management, komunikaci s influencery, vyhodnocování jejich práce a kontrolu obsahu.“

„Influencery do tvorby obsahu pro Instagramy našich značek zapojujeme výjimečně, pokud se výstupy influencera shodují se strategií profilu,“ říká Aki Votrubová, Instagram specialistka agentury Peppermint Digital. Ta za nejefektivnější považuje spolupráci přímo na profilech influencerů.

Pro Philips dodávají influenceři fotografie s produkty.
Repro: Instagram Philips CZ

Reklama
Abovalve
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)