9. Na Facebooku je denně 3,6 milionu Čechů

Facebook zveřejnil studii Market Snapshot pro Českou republiku za druhý kvartál roku 2017. Podle ní tuto platformu měsíčně navštíví 4,9 milionu uživatelů, což je 60 procent celkové tuzemské internetové populace. Celých 76 procent místních uživatelů této sítě, tedy 3,6 milionu lidí, se k ní připojuje každý den. A přes tři miliony Čechů přistupuje na Facebook z mobilního telefonu. To souvisí i s nárůstem investic do mobilní reklamy. Podle dat magazínu eMarketer z března 2017, která studie cituje, letos stoupne podíl mobilní reklamy v celkových digitálních investicích v regionu střední a východní Evropy z loňských 30,2 procenta na 41,5 procenta. Posílit by měl podíl mobilní reklamy v celkových mediálních investicích.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu
Golden Drum

MAM Exkluzivně v časopise

Kohy5
Vojtěch Tkáč z Refresheru
Gabriel Mattar
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk