8. Ikea ve spotu ukáže případ zmizelého koláče

V pondělí 28. srpna zahajuje tuzemská pobočka prodejce nábytku Ikea kampaň nazvanou Obývák naplno. Zákazníci se s ní setkají v televizi, na internetu i v outdooru. „V televizním spotu zdůrazňujeme myšlenku obývacího pokoje, který zahrnuje více místností v jedné. Pojali jsme ji jako detektivní příběh, kdy babička vyšetřuje případ zmizelého koláče,“ popisuje Zdeňka Pecková, tisková mluvčí české Ikey. Za nápadem stojí agentura Saatchi & Saatchi. Režie se ujalo kreativní duo Wolfberg, tedy Jan Kalvoda a Přemek Ponáhlý. Produkci zajišťovala agentura Sirena. Venkovní kampaň představuje produkty, které zákazníkům pomohou proměnit jejich obývací pokoj podle jejich představ a potřeb na domácí zahradu, kancelář, čtenářský koutek nebo galerii. Ztvárnění se ujal fotograf Bohouš Pospíšil, kreativní myšlenka opět pochází od agentury Saatchi & Saatchi. Cílem digitální kampaně je inspirovat zákazníky, aby si vylepšili svůj obývák v pěti jednoduchých krocích.

Mumie v muzeu? Ne, to je jen kreativní pojetí obýváku v nové kampani Ikey.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen