Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

8. Ikea ve spotu ukáže případ zmizelého koláče

V pondělí 28. srpna zahajuje tuzemská pobočka prodejce nábytku Ikea kampaň nazvanou Obývák naplno. Zákazníci se s ní setkají v televizi, na internetu i v outdooru. „V televizním spotu zdůrazňujeme myšlenku obývacího pokoje, který zahrnuje více místností v jedné. Pojali jsme ji jako detektivní příběh, kdy babička vyšetřuje případ zmizelého koláče,“ popisuje Zdeňka Pecková, tisková mluvčí české Ikey. Za nápadem stojí agentura Saatchi & Saatchi. Režie se ujalo kreativní duo Wolfberg, tedy Jan Kalvoda a Přemek Ponáhlý. Produkci zajišťovala agentura Sirena. Venkovní kampaň představuje produkty, které zákazníkům pomohou proměnit jejich obývací pokoj podle jejich představ a potřeb na domácí zahradu, kancelář, čtenářský koutek nebo galerii. Ztvárnění se ujal fotograf Bohouš Pospíšil, kreativní myšlenka opět pochází od agentury Saatchi & Saatchi. Cílem digitální kampaně je inspirovat zákazníky, aby si vylepšili svůj obývák v pěti jednoduchých krocích.

Mumie v muzeu? Ne, to je jen kreativní pojetí obýváku v nové kampani Ikey.

Reklama
MMcite
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu