V pondělí 28. srpna zahajuje tuzemská pobočka prodejce nábytku Ikea kampaň nazvanou Obývák naplno. Zákazníci se s ní setkají v televizi, na internetu i v outdooru. „V televizním spotu zdůrazňujeme myšlenku obývacího pokoje, který zahrnuje více místností v jedné. Pojali jsme ji jako detektivní příběh, kdy babička vyšetřuje případ zmizelého koláče,“ popisuje Zdeňka Pecková, tisková mluvčí české Ikey. Za nápadem stojí agentura Saatchi & Saatchi. Režie se ujalo kreativní duo Wolfberg, tedy Jan Kalvoda a Přemek Ponáhlý. Produkci zajišťovala agentura Sirena. Venkovní kampaň představuje produkty, které zákazníkům pomohou proměnit jejich obývací pokoj podle jejich představ a potřeb na domácí zahradu, kancelář, čtenářský koutek nebo galerii. Ztvárnění se ujal fotograf Bohouš Pospíšil, kreativní myšlenka opět pochází od agentury Saatchi & Saatchi. Cílem digitální kampaně je inspirovat zákazníky, aby si vylepšili svůj obývák v pěti jednoduchých krocích.
Mumie v muzeu? Ne, to je jen kreativní pojetí obýváku v nové kampani Ikey.