Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

6. Televizní reklama lidem vadí, ale zaujme je

Čechy nejvíc obtěžuje reklama v televizi, videoreklama na internetu a vadí jim také reklamní maily. Naopak většina veřejnosti je tolerantní k reklamě v novinách a časopisech, stejně jako k billboardům a plakátům. Vyplývá to z aktuálního průzkumu agentury STEM/MARK. Lépe přijímána jsou ta reklamní média, kterým se nelze tak snadno vyhnout, a lidé je tedy vnímají alespoň periferně. Do této skupiny patří jak tištěná reklama v novinách a časopisech, tak venkovní reklamní plochy. Na druhém konci škály oblíbenosti jsou elektronicky šířená média. „Kriticky se dotazovaní staví zejména k televizní reklamě a reklamě šířené na internetu, zejména internetovým videospotům. Dva ze tří lidí k ní mají nějaké výhrady. Ale podle výzkumu AKA televizní reklama zase nejvíc zaujme,“ říká Jitka Zítková ze společnosti STEM/MARK.

Vztah lidí k elektronické reklamě se zhoršuje. Téměř polovině dotázaných v poslední době vadí televizní a internetová videoreklama víc než v minulosti.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)