Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

6. Banky varují před digitálním nebezpečím

Česká bankovní asociace angažovala herce Petra Vacka a Terezu Dočkalovou pro krátké televizní komické příběhy o nejčastějších chybách, kvůli kterým lidé přicházejí přes internet o peníze. Spoty vysílané až do poloviny září na ČT2 a na Nově vznikly ve spolupráci s produkční společností Yekot Film. Cílí na klienty starší 30 let. Náměty scénářů vycházejí ze čtyř nejčastějších prohřešků – podceněného zabezpečení mobilu, nedostatečné ochrany citlivých údajů, špatné identifikace podvodných webových stránek/e-shopů a otevírání podvodných e-mailů (phishing). „Rozhodli jsme se tato témata zpracovat do komických scének probíhajících v šatně herců mezi filmovým natáčením. Věříme, že témata spotů budou lépe zapamatovatelná i díky bláznivým kostýmům z říše fauny a flóry, se kterými nenásilně pracuje i dějová linka,“ vysvětluje za bankovní asociaci Tomáš Hládek.

Televizní kampaň doprovází web Bezpečnébanky.cz, kde jsou k vidění všechny čtyři příběhy v bláznivých kostýmech.

Reklama
MMcite
Reklama
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)