Francouzský producent videoher Atari obvinil podle ČTK potravinářskou firmu Nestlé, že ve své reklamní kampani na čokoládové tyčinky Kit Kat okopírovala jeho hru Breakout ze 70. let. Firma prý vědomě využila „vzhled a atmosféru hry“. Breakout vytvořili zakladatelé Applu Steve Wozniak a Steve Jobs jako nástupce hry Pong. Úkolem hráče je srazit pádlem řadu barevných cihel. Atari tvrdí, že v reklamním videu se objevila hra podobná Breakoutu, cihly v ní ale nahradily tyčinky Kit Kat. Podoba s původní hrou je podle Francouzů „očividná“ a nemůže být považována za náhodu. Mluvčí Nestlé uvedl, že jde o reklamu, která běžela pouze v Británii v roce 2016, a nehodlá ji znovu použít. Proti obvinění se plánuje důrazně bránit.
V reklamě s názvem „Kit Kat: Breakout“ protagonisté sedí na pohovce a hrají videohru, v níž pálka odráží míčky a ty srážejí tyčinky Kit Kat.