Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

5. Výrobce her Atari: Nestlé krade koncept naší hry

Francouzský producent videoher Atari obvinil podle ČTK potravinářskou firmu Nestlé, že ve své reklamní kampani na čokoládové tyčinky Kit Kat okopírovala jeho hru Breakout ze 70. let. Firma prý vědomě využila „vzhled a atmosféru hry“. Breakout vytvořili zakladatelé Applu Steve Wozniak a Steve Jobs jako nástupce hry Pong. Úkolem hráče je srazit pádlem řadu barevných cihel. Atari tvrdí, že v reklamním videu se objevila hra podobná Breakoutu, cihly v ní ale nahradily tyčinky Kit Kat. Podoba s původní hrou je podle Francouzů „očividná“ a nemůže být považována za náhodu. Mluvčí Nestlé uvedl, že jde o reklamu, která běžela pouze v Británii v roce 2016, a nehodlá ji znovu použít. Proti obvinění se plánuje důrazně bránit.

V reklamě s názvem „Kit Kat: Breakout“ protagonisté sedí na pohovce a hrají videohru, v níž pálka odráží míčky a ty srážejí tyčinky Kit Kat.

Reklama
ČEZ
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)