3. Z24 nabírá zpoždění, zmizel i její test

Připravovaná zpravodajská televize z portfolia S&P Broadcasting, Z24, přišla o svůj promo kanál na regionálním multiplexu 4. V médiích se tak začalo spekulovat, zda se nejedná o předzvěst konce celého projektu. Generální ředitel S&P Pál Milkovics se svým obchodním partnerem Vladimírem Železným původně slibovali, že vysílání kanálu zahájí do konce června. Dosud ale Radu pro rozhlasové a televizní vysílání nepožádali o licenci ani nepředstavili jména redaktorů. Milkovics pro MAM uvedl, že projekt Z24 je stále v přípravě, a odmítl spekulace o jeho konci. Promo smyčka byla podle něj dopředu časově omezena, takže její odpojení bylo plánované.

Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu

MAM Exkluzivně v časopise

Kosta Schneider_Publicis Groupe_Credits Matouš Bláha, Publicis Groupe_2
Paul Holmes Forum Media
NORA
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk