Facebook v Česku spouští prodejní portál Marketplace neboli tržiště. Nová bezplatná služba se má stát globální obdobou inzertních webů, jako jsou tuzemské Aukro nebo Bazoš. Obchodovat na Marketplace budou moci pouze jednotlivci, kterým Facebook prostřednictvím své sítě slibuje rychlé domlouvání prodejů a nákupů. Záměrem firmy je za pomoci nového on-line tržiště získat více informací o nákupním chování svých uživatelů. Ty Facebook následně zužitkuje v lepším cílení reklamy. Službu Marketplace americká sociální síť spustila už loni v říjnu. Dosud byla ovšem dostupná jen v USA, Velké Británii, Austrálii, Mexiku, Chile a na Novém Zélandu. Od půlky srpna přibude dalších 17 trhů Evropy. V regionu střední Evropy půjde o Česko, Maďarsko a Rakousko, mezi zbylé státy se pak zařadí zvláště velké trhy Francie, Německa nebo Itálie.