Reklama
Megaboard

10. Edeka ukázala život bez zahraničního zboží

Jedna z poboček supermarketu Edeka, poblíž přístavu v německém Hamburku, ze svého sortimentu na jednu srpnovou sobotu odstranila veškeré zahraniční zboží. Zákazníci si tedy nemohli koupit ani francouzské víno nebo španělské olivy. Na prázdných regálech se objevily cedule s nápisy jako „Tento regál je bez diverzity poměrně nudný“ nebo „Naše nabídka dnes má hranice“. Supermarket potvrdil, že jde o novou kampaň a v prodejně se natáčel televizní spot. „Jsme pro různorodost. Náš sortiment obsahuje velké množství regionálních německých produktů, ale až společně s produkty z jiných zemí vzniká rozmanitost, kterou naši zákazníci oceňují,“ vysvětlila Edeka. Koncept pro ni připravila agentura Jung von Matt.

Agentura Jung von Matt připravila pro Edeku kampaň Wir lieben Vielfalt, tedy Milujeme rozmanitost.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále