Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

10. Edeka ukázala život bez zahraničního zboží

Jedna z poboček supermarketu Edeka, poblíž přístavu v německém Hamburku, ze svého sortimentu na jednu srpnovou sobotu odstranila veškeré zahraniční zboží. Zákazníci si tedy nemohli koupit ani francouzské víno nebo španělské olivy. Na prázdných regálech se objevily cedule s nápisy jako „Tento regál je bez diverzity poměrně nudný“ nebo „Naše nabídka dnes má hranice“. Supermarket potvrdil, že jde o novou kampaň a v prodejně se natáčel televizní spot. „Jsme pro různorodost. Náš sortiment obsahuje velké množství regionálních německých produktů, ale až společně s produkty z jiných zemí vzniká rozmanitost, kterou naši zákazníci oceňují,“ vysvětlila Edeka. Koncept pro ni připravila agentura Jung von Matt.

Agentura Jung von Matt připravila pro Edeku kampaň Wir lieben Vielfalt, tedy Milujeme rozmanitost.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu