Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

On-line platformy chtějí nahradit věrnostní programy. Mají zákazníky více bavit

Značka už nemusí složitě budovat svůj vlastní motivační program. Může se zapojit do už existujícího systému, ve kterém jsou další firmy. Jednou takovou službou je Rondo. Platforma kombinuje principy z věrnostních a motivačních programů, a navíc využívá princip hry. U partnerů projektu může zákazník získat tzv. rondony, které uživatelé sazí na konkrétní výhru. Rozhoduje náhoda, čím víc hráč rondonů vsadí, tím pravděpodobněji vyhraje. Služba vstoupila na trh letos a spolu se změnou českého loterijního zákona, který dříve reguloval spotřebitelské soutěže. Do projektu jsou zapojeny například firmy Wormelen Group, do které patří hračkářství Bambule, Sparkys a HM Studio hračky nebo AXA Assistance a Asus.

„Rondo má 140 tisíc aktivních uživatelů, tedy těch, kdo si alespoň jednou zahráli,“ tvrdí Lukáš Vršecký, CEO služby. Podle informací společnosti doposud rozdělily 7000 výher v hodnotě přes čtyři miliony korun.

Podle slov ředitele společnosti firmy nemusí Rondo využívat jen na zvýšení prodejů a loajalitu ke značce, ale mohou spolupráci postavit na míru: „Například motivovat k tomu, aby zákazníci využívali více internetovou samoobsluhu nebo aby zvolili preferovaný způsob vyzvednutí zboží a platby,“ uvádí Vršecký.

Reklama
Know

Na herním principu funguje i služba RedCrox. Jedná se o globální cashback platformu, kterou založil irský podnikatel John Alexander Stephen Flanagan a jeho manželka Jarmila Procházková Flanagan na přelomu let 2013 a 2014. Zákazníci mají na stránky služby nahrát účtenku a pak uhodnout výsledek jedné ze soutěží podle svého výběru a úspěšným dá portál peníze z nákupu zpět. Odhadovat mohou uživatelé výsledky fotbalu, tenisu, NBA, NHL, X-Factoru nebo Miss World. V Česku RedCrox spolupracuje se značkami Alo Diamonds, Dámejídlo.cz nebo e-shopem Kasa.cz.

Radek Hrachovec, expert na věrnostní programy, je k těmto platformám skeptický: „Z pohledu zapojeného maloobchodníka nemají šanci nahradit věrnostní programy. Budují loajalitu ke své herní platformě, nikoliv k retailovým partnerům. Sázení je navíc náročné, masovému rozšíření nedávám šanci.“

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)