Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Kniha týdne: Eskejp

Hlavním hrdinou humoristického příběhu ze současnosti je třicetiletý Michal, který pracuje jako account manažer v agentuře na reklamní předměty. Dalšími osobami v příběhu jsou například šéf, který se o své podřízené vůbec nezajímá, nebo grafik Pixel, trávící většinu pracovní doby hraním počítačových her.

Kromě úsměvných pasáží třeba o tom, jak je firemní lednice černá díra, ve které se záhadně ztrácí, cokoliv tam vložíte, řeší hrdina i vážnější otázky. Třeba se ptá po smyslu práce: „Je správné vytvářet reklamní kampaně pro dětské pití, které může být škodlivé? Není špatný ten, kdo takové věci vyrábí?“

Pro marketéry může být kniha zajímavá v tom, že řada zvláštních a nesmyslných situací se děje v různých firmách, a proto je snadné se do hlavní postavy vžít. Je to ideální kniha k odreagování, kterou si marketér vezme na dovolenou. Může totiž na chvíli zapomenout na práci, ale ne tak úplně.

Reklama
ČEZ

Celý příběh byl postupně zveřejňovaný na autorově blogu iwrite.cz. a kniha je jeho ucelenou knižní podobou. Autor knihy Jiří Charvát pracuje jako copywriter neboli nájemný psavec ve firmě Seznam.cz.

Reklama
Know
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)