Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

9. Publicis i konkurenční WPP chtějí jiné Cannes

Nový šéf skupiny Publicis Arthur Sadoun na nedávno skončivším festivalu Cannes Lions zaskočil odbornou veřejnost a zejména jeho organizátory, když prohlásil, že všechny agentury jeho skupiny se na rok přestanou účastnit reklamních a marketingových soutěží a festivalů. Zdůvodnil to tím, že jeho skupina chce šetřit náklady. Své pochyby o smysluplnosti festivalu v návaznosti na to vyjádřil i Martin Sorrell, šéf největšího komunikačního holdingu na světě WPP. Podle Sorrella se festival stal příliš velkým a jeho obsah roztříštěným. „Klienti chtějí víc za míň peněz. Ale Cannes je čím dál dražší. Myslím, že organizátoři by se nad tím měli zamyslet,“ řekl Sorrell. Organizátoři festivalu promptně oznámili vytvoření poradního výboru, který má pomoci formovat budoucí podobu festivalu.

Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)