9. Publicis i konkurenční WPP chtějí jiné Cannes

Nový šéf skupiny Publicis Arthur Sadoun na nedávno skončivším festivalu Cannes Lions zaskočil odbornou veřejnost a zejména jeho organizátory, když prohlásil, že všechny agentury jeho skupiny se na rok přestanou účastnit reklamních a marketingových soutěží a festivalů. Zdůvodnil to tím, že jeho skupina chce šetřit náklady. Své pochyby o smysluplnosti festivalu v návaznosti na to vyjádřil i Martin Sorrell, šéf největšího komunikačního holdingu na světě WPP. Podle Sorrella se festival stal příliš velkým a jeho obsah roztříštěným. „Klienti chtějí víc za míň peněz. Ale Cannes je čím dál dražší. Myslím, že organizátoři by se nad tím měli zamyslet,“ řekl Sorrell. Organizátoři festivalu promptně oznámili vytvoření poradního výboru, který má pomoci formovat budoucí podobu festivalu.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Náborové kampaně
Chatbot

MAM Exkluzivně v časopise

Radim Svoboda
Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia