Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

8. Většina Čechů oceňuje vtipnou komunikaci

Asociace komunikačních agentur se pomocí průzkumu od společnosti Nielsen Admosphere podívala na poslední čtvrtstoletí české reklamy. „Česká moderní reklama se z bodu nula za posledních 25 let dostala na evropský standard. Svědčí o tom úspěchy v mezinárodních soutěžích kreativity i efektivity,“ tvrdí výkonný předseda AKA Marek Hlavica. Dvě třetiny respondentů to vnímají podobně, úroveň české reklamy za posledních 25 let podle nich stoupla. Názor sdílejí i lidé, kteří to vzhledem ke svému věku neměli možnost posoudit z vlastní zkušenosti. Přes 60 procent respondentů od reklamy očekává informaci o vlastnostech výrobku nebo služby. 60 procent lidí v ní oceňuje humor a nadsázku. 43 procent spotřebitelů čeká i informaci o ceně. Výzkum se zabýval i tím, kde má reklama největší šanci zaujmout. Se 40 procenty vede bez ohledu na věk nebo bydliště televize. Nejméně však reklama zaujme také v televizi, obejde se bez ní 17 procent lidí.

Reklama
ČEZ
Reklama
MMcite
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu