Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

7. Síť Wunderman pohltí digitálku Possible

Komunikační agentura Wunderman začlenila do své skupiny digitální agenturu Possible. Ta bude i nadále operovat pod svým jménem. Spojením by měla vzniknout jedna z největších digitálních agentur na světě, s více než 9200 zaměstnanci ve dvou stovkách kanceláří v 70 zemích světa. I u nás je už dnes co do počtu zaměstnanců Wunderman největší komunikační agenturou. „Už od založení agentury Possible jsem s ní úzce spolupracoval. Dlouho obdivuji nadání jejích lidí na poli kreativity a strategie,“ říká Mark Read, globální výkonný ředitel Wundermanu. Pro Possible, která vznikla v roce 2011, pracuje 1500 lidí, již se starají o klienty, jako je Microsoft, Procter & Gamble, Shell nebo Coca-Cola. Nové spojení obou firem má klientům nabídnout „možnost strategických konzultací, kreativní talenty i technologické experty“. Společnost Wunderman založil v USA v roce 1958 dodnes žijící, čerstvě sedmadevadesátiletý Lester Wunderman. V roce 1998 vstoupil do americké reklamní síně slávy. Jím založená agentura, která má sídlo v New Yorku, je dceřinou společností Young & Rubicam. V soutěži Cannes Lions letos síť Wunderman zažila nejúspěšnější rok, protože získala devět ocenění. Svou práci přihlásila do deseti různých kategorií.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)