Komunikační agentura Wunderman začlenila do své skupiny digitální agenturu Possible. Ta bude i nadále operovat pod svým jménem. Spojením by měla vzniknout jedna z největších digitálních agentur na světě, s více než 9200 zaměstnanci ve dvou stovkách kanceláří v 70 zemích světa. I u nás je už dnes co do počtu zaměstnanců Wunderman největší komunikační agenturou. „Už od založení agentury Possible jsem s ní úzce spolupracoval. Dlouho obdivuji nadání jejích lidí na poli kreativity a strategie,“ říká Mark Read, globální výkonný ředitel Wundermanu. Pro Possible, která vznikla v roce 2011, pracuje 1500 lidí, již se starají o klienty, jako je Microsoft, Procter & Gamble, Shell nebo Coca-Cola. Nové spojení obou firem má klientům nabídnout „možnost strategických konzultací, kreativní talenty i technologické experty“. Společnost Wunderman založil v USA v roce 1958 dodnes žijící, čerstvě sedmadevadesátiletý Lester Wunderman. V roce 1998 vstoupil do americké reklamní síně slávy. Jím založená agentura, která má sídlo v New Yorku, je dceřinou společností Young & Rubicam. V soutěži Cannes Lions letos síť Wunderman zažila nejúspěšnější rok, protože získala devět ocenění. Svou práci přihlásila do deseti různých kategorií.