Úvěrová společnost Home Credit pokračuje v marketingové strategii, která má poskytovateli nebankovních půjček dát lidskou a přátelskou tvář. S konceptem přišla loni, zahrnoval i změnu loga, do kterého se dostal stylizovaný úsměv. Dosavadní televizní kampaň měla podobu talk show, letos firma přichází s mikropříběhy lidí, kteří si „díky správným rozhodnutím a činům jen tak mimochodem zlepšují život“. „Chtěli jsme, aby do popředí vystoupily samotné příběhy lidí. To jsou naši hrdinové,“ uvedla brand manažerka Home Creditu Kateřina Cmerková. Produkce spotů se ujala společnost Soft Pillow, režírovala je dvojice Tomáš Kasal a Michal Navrátil. Vznikly celkem tři verze, všechny budou nasazeny ještě do konce léta na stanicích Primy, Barrandova a Óčka. Kreativní motiv kampaně od agentury Oliver se objeví napříč mediamixem. „První spot je zaměřený na to, jak příjemně může život lidí ovlivnit, když je neobtěžují zbytečné poplatky za vyřízení, vedení či předčasné splacení půjčky,“ popisuje cíl spotu Cmerková. V navazujících spotech se v podobném duchu představí další produktové inovace Home Creditu. Firma ovládaná finanční skupinou PPF vznikla v roce 1997, jen loni poskytla úvěry v celkové výši 11,5 miliardy korun. Postupně vyrostla v mezinárodní skupinu, která momentálně působí v jedenácti zemích včetně Ruska, Číny nebo Indie.
Spot Home Creditu s letní atmosférou doprovází písnička zpěvačky Lenny.