Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

6. Brněnské VUT má nejlepší kampaň v Evropě

Vysoké učení technické v Brně připravilo nejlepší marketingovou kampaň ze všech evropských vysokých škol. Jeho náborový projekt „Sem patřím“ zvítězil v soutěži mezinárodní vysokoškolské marketingové konference EUPRIO. Digitální kampaň, která měla za cíl přilákat ženy do technických oborů, zahrnovala webovou stránku Technickyvzato.cz a šest virálních videí. Přes tyto platformy se k podání přihlášky rozhodla polovina z celkových 14 tisíc zájemců o studium na VUT. Na druhou stranu, i když kampaň cílila na dívky, podíl přihlášek od uchazeček se oproti minulému roku zvýšil pouze o jednotky procent. Nejviditelnější nárůst zájmu dívek zaznamenala univerzita na stavební fakultě, kam se hlásilo o osm procent více středoškolaček než předešlý rok.

Virální videa kampaně „Sem patřím“ měla přivést dívky ke studiu technických oborů.

Reklama
ČEZ
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-48

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Forum Media_novy-web-otvirak (6)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)