Vysoké učení technické v Brně připravilo nejlepší marketingovou kampaň ze všech evropských vysokých škol. Jeho náborový projekt „Sem patřím“ zvítězil v soutěži mezinárodní vysokoškolské marketingové konference EUPRIO. Digitální kampaň, která měla za cíl přilákat ženy do technických oborů, zahrnovala webovou stránku Technickyvzato.cz a šest virálních videí. Přes tyto platformy se k podání přihlášky rozhodla polovina z celkových 14 tisíc zájemců o studium na VUT. Na druhou stranu, i když kampaň cílila na dívky, podíl přihlášek od uchazeček se oproti minulému roku zvýšil pouze o jednotky procent. Nejviditelnější nárůst zájmu dívek zaznamenala univerzita na stavební fakultě, kam se hlásilo o osm procent více středoškolaček než předešlý rok.
Virální videa kampaně „Sem patřím“ měla přivést dívky ke studiu technických oborů.