Pivovarská skupina Heineken zařadila české Krušovice mezi značky, pro které vznikla mezinárodní reklama. Světovému publiku představuje v reklamě z dílny agentury VCCP Prague toto pivo jako středočeskou tradici sahající do 16. století. „Při výrobě spotu tvůrci použili technologii dvojexpozice, kdy se současně prolínají dva obrazy a vytvářejí tak obraz v obraze,“ popisuje Lenka Kroupová, manažerka značky Krušovice pro lokální i mezinárodní trh. Režie spotu s využitím zpomalených záběrů se ujal Matěj Šámal. Jako první viděli spot diváci na Slovensku, dále se představil internetovým uživatelům v Srbsku a Maďarsku. Maďarská televizní kampaň začne v srpnu. Odtud pak bude „cestovat“ do dalších zemí světa, jako je například Gruzie. Krušovické pivo je vyváženo do 32 zemí světa na třech kontinentech.
Úvodní záběr mezinárodní reklamy Krušovic představuje středočeskou vesnickou idylu, která se pak prolne s pivní sklenicí.