Poradenská společnost KPMG zveřejnila výsledky studie o zákaznické zkušenosti v Česku. Data sbírala v první čtvrtině letošního roku a pěti tisíc lidí se ptala na jejich zkušenosti s přístupem ke klientům. Pomyslný souboj 220 značek v devíti odvětvích vyhrála společnost Air Bank. „Lidé pozitivně hodnotí, když mohou své bankovní potřeby vyřídit snadno, rychle a s vynaložením minimálního úsilí. I když jde o poměrně mladou banku na trhu, zákazníci u ní oceňují vysokou míru integrity, kdy vnímají, že bance nezáleží jen na vlastním profitu,“ vysvětluje KPMG. Také na dalších dvou příčkách jsou banky: Equa bank (2.) a Fio banka (3.). První zástupce mimo finanční segment je až čtvrtá sýrárna Gran Moravia. „V prodejnách La Formaggeria každý detail vybavení navrhují a vybírají s důrazem na funkčnost, ale celek pak tvoří klidné a příjemné prostředí. Vysoká kvalita výrobků spočívá hlavně v jejich čerstvosti a garantovaném původu. To vše zákazník vnímá, hodnotí a posléze se do tohoto typu prodejen i přes vyšší ceny opakovaně a rád vrací,“ shrnuje pocity klientů studie KPMG. První pětku uzavírá autobusový a vlakový dopravce RegioJet. „Pokud dopravní společnost nenabízí alespoň základní občerstvení zdarma, odráží se to v celkově nižším vnímání hodnoty služby za danou cenu,“ postřehli autoři studie. V první desítce dále najdeme knižní řetězec Kanzelsberger, džuserii a salaterii Ugo, on-line supermarket Rohlík.cz, knihkupectví Neoluxor a virtuálního operátora Mobil.cz.
Chcete, aby vás klienti měli rádi? Inspirujte se přístupem Air Bank.