Reklama
Megaboard

Už žádná fronta na banány

On-line supermarket Rohlik.cz láká nové zákazníky. Poměrně zábavnou formou a vizuály s hravými ilustracemi upozorňuje na neduhy nákupu v běžných obchodech. Nakupujícím tak firma třeba nabízí, že jim ušetří čas a nervy, doveze nákup až ke dveřím nebo že reklamace zboží a „mučení“ zákazníka patří do minulosti. Kampaň připravil Rohlik.cz společně s agenturou DDB. Vidět ji můžete na CLV v pražském metru, v Brně nebo třeba jako bannerovou reklamu on-line.

Exekuce je velmi dobrá. Na první pohled určitě zaujme, takže vlastně vůbec nevadí, že se jedná o méně originální nápad. Celkově to je povedená a integrovaná kampaň.

Martin Zdražil, stratég, Digital Brain

Po kreativní stránce mi přijde slabé využít na internetu provařený a x-krát viděný „nápad“. A nezachrání to ani celkem pěkná exekuce.

Michal Pivarči, kreativní lídr, Triad Advertising

 

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek
gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále