On-line supermarket Rohlik.cz láká nové zákazníky. Poměrně zábavnou formou a vizuály s hravými ilustracemi upozorňuje na neduhy nákupu v běžných obchodech. Nakupujícím tak firma třeba nabízí, že jim ušetří čas a nervy, doveze nákup až ke dveřím nebo že reklamace zboží a „mučení“ zákazníka patří do minulosti. Kampaň připravil Rohlik.cz společně s agenturou DDB. Vidět ji můžete na CLV v pražském metru, v Brně nebo třeba jako bannerovou reklamu on-line.
Exekuce je velmi dobrá. Na první pohled určitě zaujme, takže vlastně vůbec nevadí, že se jedná o méně originální nápad. Celkově to je povedená a integrovaná kampaň.
Martin Zdražil, stratég, Digital Brain
Po kreativní stránce mi přijde slabé využít na internetu provařený a x-krát viděný „nápad“. A nezachrání to ani celkem pěkná exekuce.
Michal Pivarči, kreativní lídr, Triad Advertising