Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Už žádná fronta na banány

On-line supermarket Rohlik.cz láká nové zákazníky. Poměrně zábavnou formou a vizuály s hravými ilustracemi upozorňuje na neduhy nákupu v běžných obchodech. Nakupujícím tak firma třeba nabízí, že jim ušetří čas a nervy, doveze nákup až ke dveřím nebo že reklamace zboží a „mučení“ zákazníka patří do minulosti. Kampaň připravil Rohlik.cz společně s agenturou DDB. Vidět ji můžete na CLV v pražském metru, v Brně nebo třeba jako bannerovou reklamu on-line.

Exekuce je velmi dobrá. Na první pohled určitě zaujme, takže vlastně vůbec nevadí, že se jedná o méně originální nápad. Celkově to je povedená a integrovaná kampaň.

Martin Zdražil, stratég, Digital Brain

Reklama
MMcite

Po kreativní stránce mi přijde slabé využít na internetu provařený a x-krát viděný „nápad“. A nezachrání to ani celkem pěkná exekuce.

Michal Pivarči, kreativní lídr, Triad Advertising

 

Reklama
MMcite
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)