Téma: Lidl a móda jdou prostě v Česku dohromady. Nejdřív sítě rozvášnil černoch v letáku propagující svetr, teď oblečení od modelky Heidi Klumové.

Tomáš Černovský Už vidím báby, jak se místo o vejce perou o předražený hadry.

Václav Pavlíček Lidl prodává boty bez krabice a oblečení bez zkušebních kabinek.

Marcela Holečková Super. A ti bohatší zákazníci se tam taky v sedm ráno budou rvát o tři kusy zboží, které bude na skladě, stejně jako ten prostý lid?

Dan Macoun Budou ty hadry v kotcích na přehrabování?

Radek Bodnár Kdo ví – možná za čas uvidíme i Karla Gotta v konfekci z Lídlu!

Katka Chvístková To není ono, Heidi není černá.

Dk Mlynarcikova Jo. Proč ne? Lidl je dobrý. Heidi je kámoška. Sice vždycky vypadala jako povlečená kostra, ale je sexy.

Andrea Neuwirthová To bude určitě zas nějaká levičácká propaganda, Heidi Klum byla provdaná za černocha Seala, a dokonce s ním má tři děti! To vůbec nereprezentuje naše čecháčkovství!

Adam Blišťan Ještě že už se se Sealem rozvedli, jinak by to slušní Češi nerozdýchali.

Jakub Půlpán Jo, už vidim Prachařovou, jak si mezi rajčatama a setem nářadí pro kutily zkouší značkový legíny.

Marko Somtoja No co už? Taková opotřebovaná rachotina se k diskontu celkem hodí.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu

MAM Exkluzivně v časopise

Kosta Schneider_Publicis Groupe_Credits Matouš Bláha, Publicis Groupe_2
Paul Holmes Forum Media
NORA
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Brand Strategy
Fabini
McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Brand Strategy
Fabini