Reklama
Megaboard

Snapchat má v Česku co dohánět

Sociální síť je prostor na internetu, kde můžeme s ostatními lidmi sdílet informace, fotografie, videa či své pocity. Jeden člověk může mít svůj profil na více sociálních sítích. Na některé může s ostatními komunikovat na denní bázi, na jiné méně často. Vybrali jsme osm sociálních sítí a u každé jsme chtěli vědět, zda ji česká on-line populace navštěvuje a v jaké frekvenci. Jestliže se podíváte na graf, uvidíte, že nejpopulárnější jsou v tomto směru YouTube a Facebook, které alespoň někdy navštívilo 96 %, resp. 90 % on-line populace ve věku 18-60 let. Na Facebook chodí dvě třetiny lidí téměř denně a častěji, na YouTube třetina. Návštěvnost těchto webových stránek se téměř vyrovnává, porovnáme-li procento lidí, kteří sem chodí alespoň jednou týdně. Na Facebook v týdenní nebo častější frekvenci chodí více žen než mužů a častěji lidé do 35 let než starší. Nicméně i ve starších věkových skupinách je návštěvnost Facebooku hodně vysoká (77 % lidí 35-44 let a 68 % lidí 45-60 let). Obdobně vypadá týdenní návštěvnost z hlediska věku i na YouTube. Co se týká pohlaví respondenta, u YouTube nehraje takovou roli jako v případě Facebooku.

Snapshots je unikátní on-line systém k rychlému získávání aktuálních informací z trhu. Data jsou zjišťována pravidelně každý měsíc na reprezentativním panelu internetové populace ČR na vzorku 500 lidí ve věku 18-60 let. V případě zájmu o bližší informace napište na [email protected].

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

KFC Bukurešť
Klára Poliakov, Lasvit
Štěpán Zub (Mixit) s Adamem Ondrou a Jiřím Procházkou

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále