Myslím, že se shodneme na tom, že snem každého klienta jsou navštěvované webové stránky. Navíc obvykle chceme, aby na stránky přicházeli takoví návštěvníci, kteří jsou pro nás relevantní a ze kterých se posléze mohou stát zákazníci. Jak ale vzbudíme důvěru právě pro naše produkty nebo služby?
To, že jsou webové stránky plné kvalitního a kompletního obsahu, ukazuje, jak moc velkými profesionály jsme, co všechno se nebojíme sdílet a jak moc dokážeme návštěvníky zaujmout. Touto disciplínou se částečně zabývá i SEO.
Unikátní, kompletní a detailně rozpracovaný obsah má také další výhodu v podobě lepšího ohodnocení pro fulltextové vyhledávače. Čím lepší ohodnocení budete mít, tím lepší budou pozice vašeho webu ve výsledcích vyhledávání, a tím pádem také návštěvnost. To je samo o sobě důvodem, proč s obsahem na webu lépe a detailně pracovat.
Zpět ale k otázce, jak vzbudíme důvěru právě pro naše produkty nebo služby. Buďte něčím unikátní! Ukažte návštěvníkům něco navíc! Můžete prodávat stejné produkty jako konkurence, ale vaše firma je jedinečná. Ukažte návštěvníkům něco z fungování vaší firmy.
Máte služby s přidanou hodnotou? Předveďte je na webu. Zajišťujete mimo prodej také servis a opravy? Ukažte základní opravy srozumitelně pro návštěvníky, je to obsah, který často hledají a určitě se k vám vrátí s případnou radou. Připravujete pravidelný newsletter nebo tištěný měsíčník pro své zaměstnance? Přidejte některé články na web.
Ukažte, jak vaše firma funguje uvnitř. Nemusíte rovnou odhalovat firemní know-how, ale určitě najdete spoustu věcí, které můžete sdílet.
Prokažte znalost vašich služeb a výrobků, které prodáváte. Buďte profesionály ve svém oboru i na internetu. Vyplatí se to.
Tomáš Falada, head of SEO, Performics