Poskytujete svým návštěvníkům dostatečné informace?

Myslím, že se shodneme na tom, že snem každého klienta jsou navštěvované webové stránky. Navíc obvykle chceme, aby na stránky přicházeli takoví návštěvníci, kteří jsou pro nás relevantní a ze kterých se posléze mohou stát zákazníci. Jak ale vzbudíme důvěru právě pro naše produkty nebo služby?

To, že jsou webové stránky plné kvalitního a kompletního obsahu, ukazuje, jak moc velkými profesionály jsme, co všechno se nebojíme sdílet a jak moc dokážeme návštěvníky zaujmout. Touto disciplínou se částečně zabývá i SEO.

Unikátní, kompletní a detailně rozpracovaný obsah má také další výhodu v podobě lepšího ohodnocení pro fulltextové vyhledávače. Čím lepší ohodnocení budete mít, tím lepší budou pozice vašeho webu ve výsledcích vyhledávání, a tím pádem také návštěvnost. To je samo o sobě důvodem, proč s obsahem na webu lépe a detailně pracovat.

Zpět ale k otázce, jak vzbudíme důvěru právě pro naše produkty nebo služby. Buďte něčím unikátní! Ukažte návštěvníkům něco navíc! Můžete prodávat stejné produkty jako konkurence, ale vaše firma je jedinečná. Ukažte návštěvníkům něco z fungování vaší firmy.

Máte služby s přidanou hodnotou? Předveďte je na webu. Zajišťujete mimo prodej také servis a opravy? Ukažte základní opravy srozumitelně pro návštěvníky, je to obsah, který často hledají a určitě se k vám vrátí s případnou radou. Připravujete pravidelný newsletter nebo tištěný měsíčník pro své zaměstnance? Přidejte některé články na web.

Ukažte, jak vaše firma funguje uvnitř. Nemusíte rovnou odhalovat firemní know-how, ale určitě najdete spoustu věcí, které můžete sdílet.

Prokažte znalost vašich služeb a výrobků, které prodáváte. Buďte profesionály ve svém oboru i na internetu. Vyplatí se to.

Tomáš Falada, head of SEO, Performics

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345