Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Personalizujte své PPC inzeráty

Vytvořte inzeráty ve vyhledávání Googlu přesně na míru dotazům a zaujměte, vyslechli si specialisté na digitální reklamu při konferenci Performance & Branding Summit. Analytička pořádajícího Googlu Eliška Kubátová na akci vysvětlila fungování personalizátorů reklam, tedy ad customizers.

Díky nim mohou firmy přizpůsobit svoje reklamy nejen podle klíčového slova, které uživatel vyhledává, ale i podle lokality, z níž je dotaz zadáván, použitého zařízení nebo denní doby.

Personalizátory reklam fungují jako speciální parametry zadávané ve {složených závorkách}. Výchozí texty nahradí přednastaveným dynamickým sdělením, které předtím nadefinujete v nástroji AdWords.

Reklama
Abovalve

Město na uživatele zabírá

Martina Slováková, PPC specialistka e-shopu Notino, se podělila o zkušenosti s personalizovanými inzeráty. Jako cíl si stanovila zvýšit míru prokliku inzerátů. Měla připravené různé varianty: podle města, kde dotaz vznikl, odlišná sdělení pro mobilní a desktopové vyhledávání nebo verzi, která upozorňovala na doručení zdarma v lokalitách, kde má internetový obchod k dispozici odběrné místo.

„Nejúspěšnější byly inzeráty, v nichž byla zmíněna lokalita, ve které se uživatel nacházel. V tomto případě se nám proklikovost zvýšila o 109 procent,“ tvrdila Slováková.

Další případovou studii prezentoval Peter Mižík z agentury Zaraguza. Týkala se reklamních prvků ve videích na YouTube, které agentura připravovala pro automobilku Škoda. Letos v únoru zveřejnila video, jehož cílem bylo představit vylepšení, jež přináší nový model Škody Octavia. Tříminutové video, které vidělo už více než 200 tisíc lidí, mělo také přimět diváky k registraci na testovací jízdy.

Škoda využila možnost vložit do videa takzvanou infokartu. Má podobu prvku zvýrazněného symbolem , který se po kliknutí rozbalí. K objednání testovací jízdy vybízela agentura i po skončení videa. „Tyto prvky u videa patřily mezi tři nej­úspěšnější zdroje objednávek testovacích jízd,“ uzavřel případovou studii z auto-moto segmentu Mižík.

Foto: Google

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)