Letošní Mlékárenský výrobek roku vyhrál i díky Itálii, kde vznikl jeho obal

Absolutním vítězem letošního ročníku soutěže Mlékárenský výrobek roku se stal sýrový snack Cri Cri Gran Moravia z produkce společnosti Brazzale Moravia. Jedním z hodnoticích kritérií soutěže je i marketingová podpora přihlášených produktů.

Vítězný výrobek využívá reklamní in-store nosiče, ochutnávky v místě prodeje, firemní časopis i sociální sítě. Spoléhá tak převážně na osvědčené marketingové nástroje. „Využíváme propagaci v prodejnách včetně ochutnávek nebo umístění roll-upů. Prostor výrobku pravidelně věnujeme také ve firemním časopise, který je k dostání zdarma ve všech našich prodejnách a kde nabízíme i recepty s Cri Cri,“ vypočítává Jana Baroňová, obchodní referentka z Brazzale Moravia.

Firma ovšem využívá také eventy zaměřené na gastronomii, kde rozdává vzorky zdarma. Produkt se navíc objevil na mezinárodních veletrzích, kterých se skupina Brazzale účastní, nedávno například na milánském Tuttofood. Poprvé byl představen na potravinářském veletrhu Cibus v Parmě.

Obal výrobku pochází rovněž z Itálie. Navrhlo ho grafické studio, se kterým na designu všech obalů italský majitel Brazzale spolupracuje dlouhodobě.

Jak vítězství poslouží?

Výrobce chce samozřejmě vítězství v soutěži využít k další propagaci snacku. „Informaci o vítězství v soutěži jsme umístili na webu, vyzdvihneme ji ve firemním časopise a na našich sociálních sítích. V prodejnách proběhne v červenci podpora prodeje v podobě 3 + 1 zdarma pro obě velikosti balení,“ říká Baroňová s tím, že výrobek, který je nabízen v balení o hmotnosti 15 nebo 40 gramů, bude v prodejnách označen visačkou s informací o úspěchu v soutěži.

Patnáctého ročníku klání, které pořádá Českomoravský svaz mlékárenský, se zúčastnilo celkem 18 tuzemských výrobců.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu

MAM Exkluzivně v časopise

Kosta Schneider_Publicis Groupe_Credits Matouš Bláha, Publicis Groupe_2
Paul Holmes Forum Media
NORA
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk