Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Faflíková z Lega předsedkyní poroty světového festivalu eventů

Ještě do konce července mohou eventové agentury a organizátoři zasílat přihlášky do 12. ročníku akce Bea World Festival, významné evropské soutěže eventů, která se letos bude konat v portugalském Portu.

Přihláška má formu případové studie daného eventu a zasílat ji lze do víc kategorií. Základní rozdělení je dvojí a spočívá v sekcích B2B a B2C. Do konkrétních podkategorií pak patří například hudební event, roadshow, sportovní event, ale i akce v neziskové oblasti nebo teambuilding.

Česká předsedkyně poroty

Předsedkyní poroty bude letos Andrea Faflíková, senior PR a event manažerka ze společnosti Lego. „Musím říci, že mě to velice příjemně překvapilo. Přemýšlela jsem, kdo by se letos předsedou poroty mohl stát, a většinou mě napadali muži,“ říká Faflíková, která tak „povýšila“ z loňské pozice místopředsedkyně poroty.

Reklama
Know

Podle ní je hlavním smyslem účasti v soutěži vzájemné srovnání a navázání kontaktů. „Za Českou republiku se každoročně zúčastňují tak tři čtyři agentury.“ Všechny do toho dávají svůj čas i peníze, tak je podle Faflíkové důležité znovu být v roli porotce férový. Poučit se pochopitelně lze i z nepodařených akcí druhých. Při soutěži mají agentury na prezentaci své případové studie deset minut. Během toho se pustí video, pak daná agentura event okomentuje, ve třetí části se naopak ptají porotci.

Hodnocení podle více kritérií

Při hodnocení se bere ze 40 procent v potaz kreativita a inovace, ze 30 procent exekuce, 20 procent připadá na efektivitu a využití komunikačních kanálů má 10 procent. Na webových stránkách soutěže je možné zhlédnout rozsáhlý archiv vítězných eventů od roku 2008 do současnosti.

Vloni se festivalu zúčastnilo více než 500 jednotlivců z 29 států. Šlo o zástupce korporátní sféry, médií i eventových asociací. Akce se letos koná od 15. do 18. listopadu. Nejde však jen o soutěž. V průběhu tří dnů proběhne rovněž konference nebo networking.

Reklama
Abovalve
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)