Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Češky jedí více zeleniny. Čerstvé i mražené

Zdravý životní styl je v dnešní době celosvětově velmi skloňovaná fráze a vyvážená strava s dostatečným příjmem zeleniny je jeho nedílnou součástí. Zájem o zdravý životní styl se projevil také u českých žen ve věku 25-55 let, mezi kterými za poslední 2-3 roky vzrostla spotřeba jak čerstvé, tak mražené zeleniny.

Těchto žen jsme se na jaře 2017 zeptali, jak se změnila jejich konzumace čerstvé a mražené zeleniny za poslední 2-3 roky. Výsledky ukazují nárůst konzumace obou druhů zeleniny v této cílové skupině.

Jak je vidět v grafu, čerstvá zelenina se mezi Češkami těší téměř třetinovému vzrůstu a ani mražená zelenina se svým pětinovým růstem nezůstává pozadu. Přičemž 42 procent českých žen uvádí, že v současné době konzumuje více čerstvé zeleniny než dříve, a 35 procent z nich v současné době konzumuje více také mraženou zeleninu.

Reklama
ČEZ

Postupný růst obliby balené mražené zeleniny potvrzuje také Lenka Pavlová ze společnosti Bonduelle, brand manažerka pro Českou republiku a Slovensko: „Rostoucí zájem pozorujeme nejen v České republice, ale i na Slovensku. Spotřebitelé mraženou zeleninu oceňují především pro její kvalitu, spolu s jednoduchou a rychlou přípravou, díky které šetří čas. Mražená zelenina je vždy po ruce a do kuchyně přináší tolik potřebnou variabilitu.“

Zdroj: výzkum Ipsos pro Bonduelle spol. s r. o., jaro 2017. Ipsos Online Panel. N = 800, ženy 25-55 let kupující mraženou zeleninu alespoň jednou měsíčně.

V případě dotazů pište na [email protected].

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)