Alkoholové značky vyrážejí za spotřebiteli na letní akce. Zatímco Aperol před časem pro festivalové promotion představil dočasný stánek v podobě schodů, Becherovka bude lidi lákat rovnou na celou mobilní gastrozónu, jejíž design má kolemjdoucím připomínat karlovarskou kolonádu.
Koncept pro ni vymyslela ideová a aktivační agentura The Element. Značka s ním od začátku června objede sérii letních festivalů spojených s gastronomickými zážitky a hudební tematikou. Základem je prostorná „barová“ zóna se šéfkuchařem a hlavním barmanem, který bude mít na starosti přípravu speciálních signature drinků z Becherovky navržených přímo pro tuto festivalovou roadshow.
Kromě profesionálů ze segmentu gastro bude na místě tým blíže neupřesněných ambasadorů. Podle agentury má jít o neokoukané tváře. „Becherovka bude představena jako lokální produkt s dlouholetou tradicí, který reaguje na aktuální trendy a dokáže publikum osvěžit, nasytit a pobavit zároveň,“ popisuje plány Becherovky její globální manažer pro značku Filip Větrovský. Gastrozóna v sobě kombinuje myšlenky upcyklace (přeměňování odpadu nebo nepoužitelných věcí na nové užitečné produkty) a minimalizace odpadu, kdy se spotřebují pokud možno všechny suroviny a jejich části.
Značka s agenturou The Element spolupracuje od roku 2015, objednává si od ní třeba celoplošné aktivace v restauracích nebo s ní vybírá ambasadory.
Dole bar, nahoře terasa. Celý festivalový kontejner odkazuje svou barevností i typografií na lahve Becherovky.
Foto: The Element