Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

9. Vydavatelé mají výhrady ke směrnici ePrivacy

Vydavatelské domy apelují v otevřeném dopise na Evropský parlament a Radu Evropy kvůli nové směrnici o ochraně soukromí na internetu, známé jako ePrivacy. Chtějí, aby úředníci ještě přehodnotili některé aspekty – hlavně ty, které budou mít negativní dopad na mediální domy. Směrnice vydavatelům omezí přístup k uživatelským datům, díky nimž se dá optimalizovat a lépe cílit obsah i reklama. „Pokud v důsledku tohoto návrhu vydavatelé zpravodajství nebudou schopni poskytovat čtenářům relevantní reklamu, omezí to naši schopnost soutěžit s výkony dominantních digitálních platforem,“ stojí v dopise. Podle vydavatelů to následně ovlivní investice do kvalitní evropské novinařiny.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)