Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

9. Příjmy PR agentur loni poklesly

Čisté příjmy českých PR agentur loni klesly o desetinu na 638 milionů korun. Vyplývá to z průzkumu STEM/MARK, který zveřejnila Asociace PR agentur (APRA), a z loňského průzkumu KPMG. Členové asociace reprezentují asi 80 procent trhu PR. Ceny, které agentury účtují klientům, loni stagnovaly a většina agentur je zachovala na úrovni roku 2015. Mzdy v odvětví přitom mírně stouply, 40 procent agentur hlásí jejich růst do deseti procent. Agentury jsou přesto optimistické a 54 procent z nich se domnívá, že letošní rok pro ně bude úspěšnější než loňský. „Trh PR zažívá zdravý vzestup založený na rostoucí spotřebě domácností a silném růstu ekonomiky. Lidé více utrácejí, firmy hledají zaměstnance, veřejnost je stále aktivnější a vlivnější,“ uvedl předseda APRA Jan Kučmáš.

Největší růst poptávky v PR je po správě sociálních sítí a udržování komunit.

Reklama
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)