Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

9. McDonald’s se stahuje z olympijských her

Americký fastfoodový řetězec McDonald’s ukončil předčasně po 41 letech oficiální partnerství s Mezinárodním olympijským výborem (MOV). Značka sponzorovala MOV od roku 1976 a byla jedním ze 13 hlavních partnerů. Tato spolupráce přinášela během každého čtyřletého cyklu olympijskému hnutí víc než miliardu dolarů. McDonald’s se poprvé angažoval v olympijských hrách v roce 1968 v Mexiku. S MOV měl kontrakt až do Tokia 2020, ale končí o tři roky dřív. Konkrétní důvody předčasného vypovězení smlouvy ani jedna ze stran neoznámila. Navzdory okamžitému konci partnerství bude McDonald’s fungovat příští rok na zimních olympijských hrách v jihokorejském Pchjongčchangu jako sponzor s místními marketingovými právy.

Reklama
ČEZ
Reklama
Know
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)