Reklama
Megaboard

8. Nejvíce fanoušků na Facebooku má Visibility

Nejoblíbenější českou digitální agenturou na Facebooku, měřenou počtem fanoušků, je Visibility digital s 12 140 sledujícími, následovaná agenturou Socialsharks s 11 518 fanoušky a Havas Worldwide Prague, jehož profil sleduje 7853 lidí. Tvrdí to alespoň společnost ZoomSphere, s odvoláním na květnová měření svého stejnojmenného analytického nástroje, který získává data prostřednictvím veřejně dostupných dat Facebooku. Nejvíce fanoušků minulý měsíc na Facebooku přibylo digitální agentuře Socialsharks, konkrétně 334. Nejvíce interakcí, tedy součet lajků a emotikonů, sdílení a komentářů na svém facebookovém profilu za letošní květen získala agentura Sun Marketing. Na Twitteru ovšem nejvíce boduje agentura Symbio, která má 3133 followerů, druhou nejsledovanější agenturou je RobertNemec.com s 2125 sledujícími a pomyslné třetí místo na této síti patří agentuře Follow Bubble. Na Instagramu nejvíce lidí zajímají profily agentur Loosers, Follow Bubble a Triad Advertising.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek
gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále