Značka Jihlavanka spustila v květnu kampaň na podporu nového produktu v segmentu instantní kávy, a to varianty Crema. Ústřední motto kampaně je „Tradičně nebo nově, vždy poctivě“. „Rozhodli jsme se navázat na tradici klasického českého designu, zejména ikonického nábytku a interiérových doplňků. V příběhu se ocitáme v rodinné truhlářské dílně, kde se nejen dbá na tradice poctivé rukodělné práce, ale je zde prostor i pro nové nápady a inovace. Přesně tak totiž chceme, aby zákazník značku Jihlavanka vnímal,“ popisuje manažerka značky Anna Hořáková. Připravená marketingová kampaň vychází ze 160sekundové filmové stopáže příběhu. Kampaň poběží do srpna na stanicích Nova Group a Prima Group. Objeví se i na POS materiálech, dále na internetu a na sociálních sítích. Kreativně kampaň připravila agentura Scholz & Friends, produkci zajistila Armada Films, spot režíroval Tomáš Řehořek. Značku Jihlavanka vlastní Tchibo.
V nové kampani chce Jihlavanka zdůraznit poctivost svojí kávy.