6. Gambrinus kvůli kauzám opouští nejvyšší fotbal

Značka Gambrinus z portfolia Plzeňského Prazdroje se rozhodla, že už nebude sponzorovat český profesionální fotbal. Sdělil to její marketingový manažer Marek Dvořák s tím, že „kauzy kolem vrcholového fotbalu a dlouhodobá neochota vedení Fotbalové asociace České republiky udělat zásadní kroky pro zlepšení jeho jména poškozují i nás“. Gambrinus se tak rozhodl neuplatnit opci na pokračování sponzorství nejvyšší soutěže a reprezentace. Známá pivní značka přitom není jediná, která nejvyšší fotbal opouští. Už v lednu společnost ePojisteni.cz informovala, že opci na další roční spolupráci s první ligou nevyužije. Na rozdíl od značky Gambrinus tak její odchod nesouvisí s aférou kolem dnes už bývalého předsedy fotbalové asociace Miroslava Pelty. Gambrinus bude podle Dvořáka pokračovat v podpoře českého fotbalu, ale na nižších úrovních, například programem Kopeme za fotbal, do kterého je zapojeno několik stovek klubů.

Gambrinus se loučí s nejvyšší fotbalovou soutěží. Další peníze už jí od sezóny 2018/2019 nedá.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Náborové kampaně
Chatbot

MAM Exkluzivně v časopise

Radim Svoboda
Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia