Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

6. Bohemia Sekt i Becherovka proti slevám

Dvě známé české značky se konečně rozhodly postavit proti slevovým akcím v maloobchodních řetězcích, které je dlouhodobě poškozují. Bohemia Sekt se stahuje z Lidlu, Becherovka už vloni zmizela z Kauflandu. „Loni jsme rozvázali spolupráci s Kauflandem – přišli jsme tak o pětinu tržeb v maloobchodu, ale byl to nutný krok,“ uvedl aktuálně pro HN zdroj blízký společnosti Pernod Ricard, které Becherovka patří. Češi jsou podle odborníků závislí na slevách nejvíc z Evropy. Z takzvaných promocí pochází více než polovina tržeb z rychloobrátkového zboží, tedy potravin, nápojů nebo drogistického zboží. Loni se ve slevových akcích nejvíc prodávaly právě bylinné likéry a rum.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)