Americký řetězec rychlého občerstvení Burger King plánuje v červnu otevřít první pobočku v Belgii. Rozhodl se na ni upozornit provokativní kampaní. Na webu Who Is The King (Kdo je král) vyzýval, aby si zákazníci vybrali mezi králem Filipem a králem burgerů. Pokud si uživatel vybral belgického panovníka, web se ho přeptal, jestli si je volbou jistý – král Filip mu přece neusmaží hranolky. Královské rodině to vtipné nepřišlo. Užití podobizny krále vyžaduje souhlas paláce a nesmí se využívat ke komerčním účelům. Když řetězec vyvolal dostatečný rozruch a zajistil si díky němu široké pokrytí v médiích, kontroverzní obsah stáhl, ale pro změnu si rýpnul sloganem: „Pro dva krále není v Belgii místo.“ Firma si navíc provokativně ze své značky umazala slovo King.
„Pro dva krále není v Belgii místo,“ hlásá nyní web, který byl spuštěn při přípravě uvedení řetězce Burger King v Belgii. Ze značky Burger King navíc zmizelo slovo King.