Reklama
Megaboard

2. V IMC uspěly Momentum, Wunderman a Symbio

V 15. ročníku soutěže IMC Czech Awards získaly nejvíc ocenění agentury Momentum a Wunderman. Grand Prix však dostala Symbio Digital za projekt „Nemusíš“ pro klienta Hartmann-Rico, který kromě hlavní ceny dostal i po jednom zlatu a stříbru. Do letošního ročníku soutěže bylo přihlášeno přes 50 prací, porota rozdala celkem 10 zlatých, 13 stříbrných a osm bronzových medailí, titul Klient roku udělen nebyl. Momentum získalo dvě zlatá, tři stříbrná a dvě bronzová ocenění – a tedy i titul Agentura ročníku – za kampaně pro klienty Ferrero, Volkswagen Financial Services, ministerstvo pro místní rozvoj a Vinařský fond. Wunderman uspěl s projekty pro Fischer Group, Globus, Ford Motor Company a se self promem pro sebe sama, za které získal celkem dvě zlatá, tři stříbrná a jedno bronzové ocenění. IMC Awards se zaměřuje na podporu prodeje, aktivaci značek a přímou komunikaci. Vítězové národních kol mohou své kampaně přihlásit do evropského kola soutěže.

Agenturou letošního ročníku soutěže IMC Czech Awards se stalo Momentum ze skupiny McCann.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále