2. V IMC uspěly Momentum, Wunderman a Symbio

V 15. ročníku soutěže IMC Czech Awards získaly nejvíc ocenění agentury Momentum a Wunderman. Grand Prix však dostala Symbio Digital za projekt „Nemusíš“ pro klienta Hartmann-Rico, který kromě hlavní ceny dostal i po jednom zlatu a stříbru. Do letošního ročníku soutěže bylo přihlášeno přes 50 prací, porota rozdala celkem 10 zlatých, 13 stříbrných a osm bronzových medailí, titul Klient roku udělen nebyl. Momentum získalo dvě zlatá, tři stříbrná a dvě bronzová ocenění – a tedy i titul Agentura ročníku – za kampaně pro klienty Ferrero, Volkswagen Financial Services, ministerstvo pro místní rozvoj a Vinařský fond. Wunderman uspěl s projekty pro Fischer Group, Globus, Ford Motor Company a se self promem pro sebe sama, za které získal celkem dvě zlatá, tři stříbrná a jedno bronzové ocenění. IMC Awards se zaměřuje na podporu prodeje, aktivaci značek a přímou komunikaci. Vítězové národních kol mohou své kampaně přihlásit do evropského kola soutěže.

Agenturou letošního ročníku soutěže IMC Czech Awards se stalo Momentum ze skupiny McCann.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu

MAM Exkluzivně v časopise

Kosta Schneider_Publicis Groupe_Credits Matouš Bláha, Publicis Groupe_2
Paul Holmes Forum Media
NORA
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk