Reklama

2. Soukromá rádia naštvala „nekalá soutěž“ rozhlasu

Asociace soukromých rádií se ostře ohradila proti rozhodnutí Českého rozhlasu, který od června přejmenoval stanici Region na Český rozhlas Vysočina. Na nový název upozorňuje také v kampani. Komerční provozovatelé se domnívají, že je to neférová soutěž se soukromým Hitrádiem Vysočina, které vysílá už od roku 1995. „Při znalosti dlouholetého vysílání a mediálního působení subjektu Hitrádia Vysočina je to nejen opovrhování investicemi a prací tohoto soukromého vysílatele, ale současně to také poukazuje na přiživování Českého rozhlasu na úspěšnosti této značky,“ uvedla asociace. „Hrozí záměna obou stanic u posluchačů, která přinese poškození obchodních zájmů společnosti,“ tvrdí provozovatel soukromého rádia, firma Media Bohemia. Krok hodnotí jako nekalou soutěž. Rozhlas výhrady odmítl, změna prý spočívá jen ve škrtnutí slova Region. Zároveň zdůraznil, že dodržuje všechny právní předpisy.

Budou si posluchači plést Hitrádio Vysočina s Českým rozhlasem Vysočina? Soukromý provozovatel má Vysočinu ve svém názvu o sedm let déle než ten veřejnoprávní.

Reklama
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_6

MAM Exkluzivně v časopise

Adam Lazár
Jan Weisshäutel, Sprint
Unicorn Army

MAM Téma čísla

kina
Návrh bez názvu-8
spot_Nezapoment_ceska filharmonie_nový web-otvírák (63)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

MAM Souboj spotů leden 2025
Česká spořitelna Kingdom Come: Deliverance II
Pokáč Partners Banka
MAM Souboj spotů leden 2025
Česká spořitelna Kingdom Come: Deliverance II
Pokáč Partners Banka