Reklama
Megaboard

2. AC&C a let generála Bočka vítězi Ceny za PR

Hlavními hvězdami 12. ročníku soutěže Česká cena za PR se staly agentury AC&C PR, PR.Konektor a jeho sesterská Konektor Social, Ogilvy PR, Donath Business & Media a Omnimedia. Nejvíc ocenění – celkem deset – získaly subjekty ze skupiny Konektor. Z toho ale jen jedno první místo. AC&C dostala cen „jen“ osm, z toho ovšem tři první a jedno druhé místo za guerillový projekt Jedlo pre ajťákov pro společnost T-Systems Slovakia a další první místo za knihu 2036 pro T-Mobile. Holešovická Ogilvy PR získala sedm ocenění, DBM čtyři ceny a jedno čestné uznání. Titul Absolutního vítěze byl ale udělen projektu 20 minut nad Londýnem, který připravily společnost Česká mincovna a její agentura Omnimedia PR.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

ROI
Jan Nízky, A+Manual
KFC Bukurešť

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále