Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

2. AC&C a let generála Bočka vítězi Ceny za PR

Hlavními hvězdami 12. ročníku soutěže Česká cena za PR se staly agentury AC&C PR, PR.Konektor a jeho sesterská Konektor Social, Ogilvy PR, Donath Business & Media a Omnimedia. Nejvíc ocenění – celkem deset – získaly subjekty ze skupiny Konektor. Z toho ale jen jedno první místo. AC&C dostala cen „jen“ osm, z toho ovšem tři první a jedno druhé místo za guerillový projekt Jedlo pre ajťákov pro společnost T-Systems Slovakia a další první místo za knihu 2036 pro T-Mobile. Holešovická Ogilvy PR získala sedm ocenění, DBM čtyři ceny a jedno čestné uznání. Titul Absolutního vítěze byl ale udělen projektu 20 minut nad Londýnem, který připravily společnost Česká mincovna a její agentura Omnimedia PR.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)