Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

10. SPIR: Inzerujte on-line jen na vhodných místech

Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) vyzývá zadavatele on-line inzerce, aby požadovali záruky vhodnosti obsahu, který se bude zobrazovat vedle jejich inzerátů. Tímto obsahem se myslí extremistický nebo urážející. Situace, kdy se reklama zobrazí v nevhodném kontextu, může nastat i u programatického nákupu, když obsah nahraný uživatelem není dostatečně popsán. Reklamní systém pak nedokáže určit, co obsahuje, a reklama se tak zobrazí i na těch místech, s nimiž značka v žádném případě nechce být spojována, a může to poškodit její image. K odmítnutí inzerce na problematických stránkách se oficiálně přihlásil například Vodafone nebo Česká spořitelna.

Reklama
Abovalve
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)