Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Výrobci dětské výživy i petfoodu si oblíbili balení v kapsičkách. Přidají se další?

Ovocné pyré pro miminka a batolata v uzavíratelných kapsičkách se na českém trhu poprvé objevilo v roce 2014. Podle PR manažera společnosti Hamé Petra Kopáčka vyhovuje tento druh obalu požadavkům moderního spotřebitele, který s dětmi často cestuje. Kapsička je skladná, děti z ní mohou jíst či pít samy. A dále jsou tyto obaly trvanlivé a hygienické, jak dodává za Danone Lenka Slunská. Zároveň však – oproti tradiční výživě ve skle – nerecyklovatelné. Ceny produktů se pohybují od 10 korun až po 40 korun za kus. Nedávný spotřebitelský Test Dnes nezaznamenal u většiny testovaných ovocných kapsiček závažnější nedostatky. Do kapsiček balí ovocné i mléčné přesnídávky hned celá řada firem, a to nejen v segmentu dětské výživy: vedle Hera (Sunárek), Nutricia – Danone (Hami), Hamé (Hamánek a EasyFruit), DM drogerie (BabyLove), Rossmannu (BabyDream) jsou to například i společnosti Maspex (Kubík a Relax), Linea Nivnice (Hello), Ekomilk (Termix) nebo německá mlékárna Ehrmann (Almi).

Kapsičky s jednorázovými porcemi si ale oblíbili i výrobci potravy pro kočky a psy, naopak pomalu ubývá hliníkových vaniček.

Ovoce ze školních automatů

Legislativa, která s počátkem letošního roku zakázala prodej cukrovinek a dalších nezdravých potravin ve školních automatech, zároveň otevřela dveře do škol výrobcům jako Hamé. To letos uvedlo na trh řadu ovocných snacků Easy Fruit právě pro školáky, v automatech lze koupit i kapsičky Kubík. Marketingová kampaň pro EasyFruit aktuálně probíhá na Facebooku, v televizi, in-storu, na webu i formou mobilní hry, v rámci níž děti bojují pomocí ovoce s yettim. Kreativu kampaně navrhla agentura Kouzelná animace.

Reklama
ČEZ

Hamé si nechalo design svých obalů i jarní TV spot „testovat“ přímo dětmi na základních školách.
Foto: Hamé

U domácích mazlíčků ocení balení porcí jejich chovatelé.
Foto: Hamé

Reklama
Abovalve
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)