Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Vítězství v soutěžích musí být zasloužené. Hlaste se do nich, dostanete tu nejlepší zpětnou vazbu a navrch uznání lidí z oboru

Náš obor se dělí do dvou kategorií bez ohledu na to, jestli jde o agenturu, klienta anebo firmu, která si projekty realizuje sama. Jedni se do soutěží pravidelně hlásí a druzí je kategoricky odmítají. Ať už je důvodem nedostatek zdrojů na přihlášku (čas anebo peníze), nedůvěra v možnost vyhrát nebo cokoliv jiného, je to škoda.

Já jsem měla letos příležitost nahlédnout pod pokličku jedné ze soutěží, dostala jsem totiž pozvánku do poroty Zlatého středníku, pořádaného PR Klubem.

A jaké to bylo? Skvělá zkušenost, hodně práce, možnost potkat nové tváře z oboru a inspirace načerpaná nejen z hodnocení přihlášených projektů, ale také od lidí, které jsem během půlročního procesu poznala.

Reklama
Know

Nejvíc času jako porotce investujete do hodnocení přihlášených médií, v mé kategorii Nejlepší firemní katalog / profil / jednorázové médium bylo 25 přihlášek. Otevřela jsem složku se všemi přihlášenými médii a zjistila, že každá publikace má průměrně 40 až 50 stran, takže dohromady přes tisíc stran, to je jako přelouskat Ivanhoea tam a zpátky!

Jako porotce ke každému médiu vyplňujete tabulku s bodovým i slovním ohodnocením obsahové a jazykové stránky, grafiky, zásahu cílové skupiny a celkové úrovně publikace. I kdyby každá publikace zabrala dejme tomu hodinu – a většinou to bylo i víc – vycházelo by to na víc než 24 hodin, takže tři pracovní dny. Ale stálo to za to – dozvíte se díky tomu informace z nejrůznějších oborů od aut přes právničinu a cestovní ruch až po sklářství.

A pak už přišlo setkání poroty, kde jsme čtyři hodiny brainstormovali nad jednotlivými publikacemi. Vyslechnout si názory ostatních porotců bylo inspirující. U některých publikací jsme se celkem výrazně lišili, ale po půldenním vyhodnocování jsme se nakonec shodli. Na základě komentářů a postřehů poroty vznikne také individuální hodnoticí list, který potom dostane každý z přihlašovatelů jako zpětnou vazbu.

Největší odměnou pro mě bylo vidět během vyhlášení tváře vítězů, jimž jsem měla tu čest ceny osobně předat. Věřím, že stejně jako v mé kategorii i v dalších byly stupně vítězů opravdu zasloužené. A pokud si chcete nějakou takovou cenu zasloužit i vy, neváhejte a hlaste se do soutěží, je to ta nejlepší zpětná vazba a uznání od lidí z oboru.

Jitka Housková, manažerka PR a komunikace, SAP ČR

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)